Dissabte, més de tres-centes persones, de diferents pobles, vam reclamar a l’Ajuntament de la Sentiu que no atorgui cap mena de llicència al fons CIP.
L’acte va servir per reiterar les demandes que Pobles Viu ha traslladat recentment a l’equip de govern:
- Suport en les diferents vies d’acció legals que té el consistori.
- Que expliqui en un acte públic la seva posició.
- Consulta social al veïnat.
Tot seguit, va començar una espectacular romeria popular fins als terrenys afectats, liderada per la figura gegant d’una pagesa i fent diferents parades amb música, poesia i cançons en forma de ‘seguidilletes’ que versaven sobre la qüestió del biogàs.
Arribats a Rocaverd i en l’emplaçament privilegiat d’una antiga era, va culminar la festa del solstici amb l’observació dels estels amb Surinye Olarte (prèvia retirada dels núvols) i amb les actuacions del grup Folk a Mitges, Meia Rox i La Rumba Blanca.
Moltíssimes gràcies a totes les persones que ho vau fer possible. Sou ànima i motor d’aquests pobles vius que estem construint.
També a totes les que vau assistir a conjurar contra el macrogàs, i ho vau fer tan especial.


















